עולם העיצוב משגשג ופורח בשנים האחרונות הודות לתחום ההדפסות שהולך ומתפתח בשילוב הטכנולוגיה המהירה והחדישה אשר איתה ניתן לבצע פעולות מגוונות. בזכות טכניקות ההדפסה החדישות אשר כוללות מדפסות חזקות ושיטות הדפסה חדישות, ניתן להדפיס כיום כל דבר שאתם רוצים על כל חומר גלם שתרצו. אחת מההדפסות המובילות ביותר בשנים האחרונות היא הדפסה על טפט. באמצעות הדפסה על טפט בין אם זה הדפסה בהתאמה אישית או הדפסה ממגוון נרחב של תמונות, תוכלו לקבל הדפסה מעוצבת בהתאם לצרכים האישיים שלכם. עם הדפסה על טפט תוכלו לעצב כל חלל בבית שתרצו עם תמונות מרהיבות ביופיין שתוכלו לבחור ממגוון דוגמאות בהתאמה אישית לכם.
הדפסה על טפט- הדפסה של הדור הבא
באמצעות הדפסה על טפט ניתן לעצב את חלל המגורים שלכם או חלל העבודה בצורה מרשימה ביותר. באמצעות תמונות צבעוניות תוכלו להכניס חיים בחדר או במשרד שלכם ולגרום לו להיות ייחודי. תוכלו לבחור הדפסה על טפט במגוון גדלים, צורות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. כך למעשה תוכלו ליצור טפט ייחודי משלכם עם רקעים מודפסים ומושלמים אשר יגנו על קירות ביתכם לאורך שנים רבות ויקנו לו מראה מושלם שלא תמצאו בשום מקום אחר. כמובן שתוכלו לבצע הדפסת קאנבס בהתאמה אישית ולהתאים את ההדפסה לצרכים האישיים שלכם. טפטים מושלמים שיקנו מראה ייחודי ומרשים לחדר האישי שלכם הם טפטים של נוף ירוק או חוף ים כחול שירגיעו אתכם שאתם מסתכלים אליהם. כמו כן, טפט של העיר ניו יורק או הוליווד בגודל טבעי יגרמו לכם להרגיש אתם נמצאים ממש שם ונהנים מהאווירה.
הדפסה על טפט לחדר הילדים
רוצים חדר ייחודי וצבעוני לילד שלכם? עם הדפסה על טפט או הדפסת קאנבס בהתאמה אישית תוכלו לקבל חדר מעוצב ומיוחד שהילד שלכם לא יפסיק לשהות בו. הדפסה על קירות חדר הילדים מקנה לילד רוגע במיוחד שמשתמשים בצבעים מרגיעים כמו ירוק או כחול. מעבר לכך, הילד נהנה להביט על הקירות אשר מכילים את גיבורי הילדות שלו בגודל טבעי ועל כל הקיר במקום סתם עוד קיר ריק הצבוע בצבע אחד או קיר עם תמונות שלא ממש מעניינות את הילד. התחושה שהילד חווה באמצעות הטפטים שנמצאים על קירות חדרו היא תחושה עילאית שמספקת את הילד וגם את ההורה. מעבר לכך, הטפטים מחזיקים לאורך זמן ולא דורשים תחזוקה מיוחדת עד שתחליטו להחליפם בטפטים אחרים או לוותר עליהם לטובת קיר חלק. אז אם אתם רוצים שהילד שלכם יהיה מאושר ולא ירצה לצאת מחדרו, אתם חייבים לעשות לו הדפסה על טפט בחדר הילדים.
הדפסה על טפט בחדר השינה
גם אתם בתור הורים יודעים עד כמה קירות הבית חשובים ומשפיעים על מצב רוחנו, במיוחד שאנחנו נמצאים בהם ברוב שעות היום. עם טפט בחדר אשר כולל נוף מרגיע והרבה ירוק, תוכלו לישון בכיף וגם הצבעים והנופים ישפיעו עליכם במהלך שהותכם בחדר. אז במקום עוד מדיטציה או יוגה על מנת להירגע מהלחצים והדאגות, כדאי לכם להשקיע ולבצע הדפסה על טפט בחדר השינה שלכם, הדפסה עם צבעים ונופים שירגיעו אתכם בכל פעם שתכנסו לחדר השינה וישכיחו מכם את צרות היום יום. תוכלו לבחור הדפסה ממגוון תמונות או לבחור תמונות בהתאמה אישית. מעבר לכך, תוכלו גם לבצע הדפסת קאנבס בהתאמה אישית במקום בטפט, כך שהכל תלוי בכם וברצונות והצרכים שלכם.
רעיונות לעיצוב הבית באמצעות הדפסה על הטפט
החלטתם ללכת על הדפסה על טפט או על הדפסת קאנבס בהתאמה אישית, באמצעות כמה רעיונות שונים לעיצוב תוכלו לעצב את החדר שלכם או המשרד בהתאם לצרכים האישיים שלכם. חשב שתקפידו על הדברים הבאים באת עיצוב חדרכם או משרדכם:
מינמליזם- אתם לא חייבים להתפרע על מנת להיות ייחודיים ומעניינים, באמצעות הטפט המתאים אשר משתלב עם שאר חדרי הבית בצורה הרמונית, תוכלו למשוך את תשומת הלב שאתם מעוניינים בה. אם למשל יש לכם במטבח שיש שהוא דומיננטי נסו לשלב הדפס בצבעים סולדיים כמו למשל צבעי פסטל אשר יקלילו את האווירה ולא יעמיסו עליה.
תמונה אחת עוצרת נשימה- שלבו תמונה אחת כאשר מסתכלים אליה לא ניתן להתעלם ממנה הודות לצבעים ולבולטות בה. באמצעות תמונה כזאת שתהפוך להדפסה על טפט תוכלו למשוך את תשומת לב האנשים בקלי קלות. תמונה זאת תהפוך לאלמנט מרכזי בחלל החדר. תמונה זאת יכולה להיות הדפסה של נוף עם מפל מים באיכות גבוהה על אחד מקירות הבית זה יכול להיות בחדר המקלחת או חדר השינה.
חזרה בזמן- באמצעות סגנון הווינטג’ תוכלו לחזור אחורה בזמן אך לשלבו עם הסגנון המודרני. שילוב ישן בחדש יגרום למראה ייחודי במיוחד שמשולב בו טפט בסגנון סבנטיז אשר מוסיף רבות לאווירה של אז. הטפט יהיה תוספת עם קריצה לעבר ויתרום רבות לעיצוב חדרכם לכן חשוב שלא תוותרו עליו. זה יכול להיות הדפס פרחוני או הדפס של נוף ועוד.