קצב השינויים המהיר שאנו חיים בו גורם לעולם העיצוב להשתנות באופן תדיר אשר מתאים לאורך חיינו המודרני. בין השינויים המהירים ניתן לראות פריטים חשובים אשר שומרים על מקומם לאורך השנים לצד פריטים חדשים, הדפסה על קנבס היא אחת מהם. באמצעות הדפסה על קנבס ניתן לשמור על תמונות שלכם לאורך שנים רבות. לכן אם חשוב לכם לשמור על חפצים ישנים שלכם שלא ידהו או יתבלו לאורך שנים, אתם חייבים הדפסה על קנבס שתשמור עליהם יפים, צבעוניים ומרשימים יותר.
מהו בד הקנבס?
בד הקנבס הוא בד גס העשוי מכותנה וניתן לבצע עימו מגוון נרחב של שימושים בין אם זה בתעשיות האופנה, בטיולים, בספינות, בבדים לציור ציורים ועוד. בשנים האחרונות ניתן להשתמש במדפסות דיגיטליות על בד הקנבס, תוך כדי שימת דגש על ספיגת הצבע, עמידות הדיו לאורך זמן רב. איכות בד הקנבס גורמת לכך שהציורים אשר מודפסים עליו או שציורו עליו נשמרים לאורך שנים רבות ממש כמו חדשים ולא נהיים דהויים כמו שאר ההדפסות הקיימות בשוק.
תהליך הדפסה על קנבס
בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אנשים המשתמשים בהדפסה על קנבס, ההדפסה יכולה להיות הדפסת קאנבס בהתאמה אישית או ממגוון גדול של תמונה לבחירה. באמצעות הדפסה על קנבס ניתן להציג טוב יותר את התמונות וכן יצירות שונות וחשובות. תהליך ההדפסה מתבצע בכמה שלבים:
שלב ראשון עריכה דיגיטלית- בשלב זה בטרם שליחת התמונה להדפסה יש לבדוק את איכות התמונה ורמת הרזולוציה שלה, במידה ומתגלים פגמים באיכותה יש ללטש את פגמים השונים על מנת שתתקבל תמונה חדה באיכות גבוהה. חשוב לא לדלג על שלב זה מאחר שבסיום ההדפסה לא ניתן לתקן את ההדפסה.
הדפסת תמונה על קנבס- את ההדפסה על הקנבס עושים באמצעות מדפסת דיגיטלית, ההדפסה יכולה להיות מתמונה שבחרתם ממגוון תמונות או באמצעות הדפסת קאנבס בהתאמה אישית. חשוב שאיכות המדפסת ואיכות הדיו בו יהיו באיכות גבוהה ביותר על מנת שתצא הדפסה חדה ובאיכות טובה.
מתיחת התמונה על גבי בד הקנבס- יש למתוח את ההדפס על גבי מסגרת העץ. מתיחת ההדפס על מסגרת איכותית משפיעה רבות על עמידות ואיכות התמונה לאורך שנים רבות, על כן יש להקפיד על כך.
מה צריך על מנת לבצע הדפסת תמונה דיגיטלית על בד הקנבס?
כל מה שאתם צריכים על מנת להדפיס את התמונה הדיגיטלית שלכם על בד הקנבס זה קובץ המכיל תמונות דיגיטליות ברזולוציה גבוהה מאוד. תוכלו לשמור את התמונות שלכם באמצעות כרטיס זיכרון של מצלמה, לצרוב על דיסק, לשמור בדיסק און קי או אפילו לשלוח את הקובץ במייל ישירות לחברה. לאחר שתגישו את הקובץ לחברה ידרשו כמה התאמות על מנת לערוך את התמונות הדיגיטליות שיתאימו לתהליך ההדפסה על קנבס. תוכלו אף לבצע הדפסת קאנבס בהתאמה אישית. ההדפסה על בד הקנבס הוא תהיך פשוט, מהיר ולא מורכב אשר בסופו של דבר אתם מקבלים תמונה באיכות גבוהה מאוד לאורך שנים רבות, אשר אינה מתבלה ומלאת צבעוניות גם אחרי 20 שנה. אז אם חשוב לכם לשמור על הזיכרונות שלכם לאורך שנים, כדאי לכם לבצע הדפסה על קנבס.
מהם הקריטריונים להדפסה איכותית על בד הקנבס?
על מנת שההדפסה שלכם תהיה איכותית וברמה גבוהה חשוב שתקפידו על כמה קריטריונים חשובים הכוללים:
איכות בד- חשוב שאיכות בד הקנבס יהיה ברמה גבוהה ביותר ויהיה עמיד לאורך זמן רב וזאת על מנת לספק לנו תוצאה באיכות גבוהה. ככל שמשקלו של בד הקנבס הוא גבוה יותר, כך צבעי ההדפסה יוכלו להיכנס לעובי הבד וכן להישאר לאורך זמן. כמו כן, חשוב שהבד יהיה מ-100% כותנה על מנת שאיכות התמונה והצבע שלה יהיו ברמה גבוהה.
מסגרת- חשוב שהמסגרת עליה יהיה מתוח בד הקנבס יהיה מיוצר מעץ אורן אשר עבר תהליכים מחטאים ומנקים מפני מזיקים. מסגרת העץ היא המסגרת אשר מחזיקה את התמונה ועל כן חשוב שתהיה חזקה ועמידה לאורך זמן.
איכות הדיו- חשוב שאיכות הדיו תהיה גבוהה מאוד וזאת על מנת שכל צבע יהיה בעוצמה גבוהה ויבלוט על פני בד הקנבס באופן ברור. חשוב שהגוונים יהיו בעלי גווני ביניים לצורך ההדפסה איכותית וברורה.
רמת גימור- חשוב שרמת הגימור תהיה גבוהה. ככל שציפוי הקנבס לאחר מתיחתו תהיה באיכות גבוהה וכן הציפוי ההגנה יהיה טבעי ואינו יכיל חומצה כך תקבלו רמת גימור גבוהה ואיכותית.
יתרונות הדפסה על קנבס
להדפסה על קנבס ישנם לא מעט יתרונות על פני הדפסות אחרות. ההדפסה על קנבס יכולה להיות הדפסת קאנבס בהתאמה אישית או בחירה של תמונה ממגוון נרחב של תמונות ועוד. יתרונות הדפסה על קנבס כוללת: יצירת תמונה איכותית לאורך זמן רב. אפשרויות גימור שונות אשר מאפשרות לצפות את בד הקנבס באופן שיגן עליו מפני פגעי מזג האוויר השונים,שריפות, אבק וכן חשיפה לאור. עריכת התמונות מאפשרות ליצור תמונות בכל גודל או צורה שנבחר כך שניתן להתאימו לצרכים האישיים שלכם, וכן להתאים את הדפסת הקאנבס לאדם שאתם מעוניינים להדפיס על הבד. כמו כן, הדפסת התמונה שומר על התמונה לאורך שנים בצורה איכותית וייחודית לשיטה זאת.