מדבקות קיר מעוצבות הן טרנד שכיח ביותר בשנים האחרונות שרבים משתמשים בו. באמצעות הדפסה מדבקות קיר ניתן לעצב את קירות הבתים בהתאם לצרכים האישיים שלנו. הדפסה מדבקות קיר מתאימה למגוון פעולות שונות כגון: חיפוי קירות, לשדרוג קירות הבית בין אם זה חדר השירותים, הילדים, המקלחת וכן לחיפוי הרצפות, עמודים וחלונות ראווה על מנת שיהיו מרשימים יותר. הדפסה מדבקות קיר מתאימה למגוון נרחב של עיצובים והיא מומלצת ביותר לכל בית ועסק. ההדפסה על מדבקות קיר היא במגוון סגנונות וגדלים, כך שניתן לבצע התאמה אישית בהתאם לסגנון ולגודל שאתם מעוניינים בו.
הדפסה מדבקות קיר – לחדר משודרג יותר
מדבקות הקיר הן שיטה מצוינת לעיצוב חדרי הבית. באמצעות מדבקות קיר ניתן לבצע שינויים שונים ברחבי חלל הבית בעלות נמוכה ובמאמץ מינימאלי ביותר. אם בעבר היינו צריכים לצבוע את קירות הבית באמצעות צבעי מקצועי או לבד, כיום אין צורך להתלכלך או להזמין איש מקצוע. באמצעות הדפסת מדבקות קיר לשנות בקלות את עיצוב החדר ללא לכלוך מיותר, כסף, זמן או תלות באיש מקצוע. כל מה שאתם צריכים זה פשוט מאוד לבחור את ההדפסה שאתם רוצים שתעטר את קירות חדר הילד או חדר השירותים בגודל שאתם צריכים ופשוט להזמין אותה, מדובר על שיטה וקלה לשימוש אשר אינה מצריכה מכם לבזבז יום עבודה כמו שנהוג עם בעלי מקצוע. עם הדפסה בהתאמה אישית תוכלו לקבל חדר מעוצב ומהמם אשר יישאר לכם לאורך זמן.
יתרונות הדפסת מדבקות קיר
באמצעות הדפסת מדבקות קיר ניתן ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות לעומת השימוש בצבע. כמו כן, ניתן לבצע הדפסת קאנבס בהתאמה אישית בהתאם לצרכים האישיים שלכם. באמצעות הדפסת קאנבס בהתאמה אישית תוכלו להיות ייחודיים ולהתגאות בפני המשפחה והחברים. כמו כן, יתרונות הדפסת מדבקות קיר כוללים: ראשית, שימוש בשיטה מהיר ונוחה ללא צורך בתלות של איש מקצוע. שנית,עם הדפסת מדבקות קיר תוכלו ליהנות מבית נקי ללא לכלוך כמו שגורם הצבע במהלך הצביעה. שלישית, עם הדפסה מדבקות קיר האפשרויות לסגנונות שונים הן בלתי נגמרות. רביעית, העלות של הדפסת מדבקות קיר היא נמוכה יותר מאשר צבע. חמישית, ההדפסה נשארת לאורך זמן רב. שישית, ניתן להסיר או להחליף את המדבקות בקלות רבה ולבחור הדפסה אחרת.
שיטות הדפסת מדבקות קיר
ישנם כמה שיטות הדפסת מדבקות קיר, שיטות הדפסה אלה כוללות:
הדפסה אופסט- שיטת הדפסה עם גלופות אשר מתאימה להדפסות עם כמות גדולה ביותר. כל שינוי קטן מצריך הדפסה מחדש. את ההדפסה מדפיסים על מדבקות בגלילים. מדובר הדפסה איכותית ביותר הודות ליכולת הדיוק, צבעים מיוחדים כמו צבעי פנטון מטאליים או זרחניים אשר ניתן להגיע לתוצאות איכותיות וטובות ביחס להדפסה אחרת וכמובן המחיר המשתלם שלהם עושה אותם כדאיים מבחינת כמות המדבקות המודפסות.
הדפסה דיגיטלית סולבנטית- הדפסה ישירה מהמחשב בכל כמות וגודל שתרצו להדפיס עד לרוחב של 1.60 ואורך בלתי מוגבל. באמצעות הדפסה זאת ניתן להדפיס כמות מרובות כולל קטנות, להזין במהירות את ההדפסה שאנו רוצים, להדפיס במגוון גדלים שונים בין אם זה לתערוכות, לעיטוף רכבים, לשלטים גדולים ועוד.
אילו חדרים אנו יכולים לעצב עם הדפסת מדבקות קיר?
באמצעות הדפסת מדבקות קיר או הדפסת קאנבס בהתאמה אישית ניתן לעצב את חדרי הבית בהתאם לצרכים האישיים שלכם. תוכלו להשתמש בהדפסת קאנבס בהתאמה אישית או ממגוון ההדפסה הנרחב של מדבקות קיר לעיצוב דלתות הבית. זה יכול להיות דלתות הארונות שלכם, דלתות החדרים ועוד. מעבר לכך, תוכלו לחפות את קירות הבית, הרצפות בבית, השתמש במדבקות מראה בחלקים בעיצוב חדרי הבית או כיחידה שלמה. להשתמש בקירות הבית או הרצפה במדבקות D3 תלת מימד שיצרו לכם אפקט תלת מימדי מדהים. כך שכל מה שאתם צריכים זה לבחור את ההדפסה שאתם מעוניים והחדר שאתם מעוניינים שהיא תהיה. עם מדבקות לעיצוב הקירות בחדר הילדים או השינה תוכלו לשים את המדבקות על חומרים שונים כגון: עץ או זכוכית ועוד.
מה חשוב שתדעו בטרם ההדפסה על מדבקות הקיר?
בטרם ההדפסה על מדבקות קיר חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
מהו השימוש שלכם- חשוב שתדעו מהו השימוש שלכם במדבקות הקיר. האם המדבקה היא חוץ או בפנים? האם היא לרצפות? האם היא עמידה לאורך זמן? דבר זה חשוב מכיוון שהיא משפיעה על ההחלטה שלנו באיזה מדבקה ובאיזו טכניקה עלינו להשתמש בהתאם לצרכים האישיים שלנו.
דרישות דפוס- חשוב שתדעו לגבי ההדפסה שאתם מעוניינים בה מהם הדרישות של הדפסה זאת והאם היא ניתנת להדפסה במקומות שאתם מעוניינים בה.
כיצד ניתן לחסוך בעלויות ההדפסה?
אם חשוב לכם לחסוך בעלויות ההדפסה חשוב שתקפידו על הדברים הבאים. ראשית, חשוב שתדעו את הכמות המדויקת שאתם צריכים בבית. אם תזמינו כמות גדולה של מדבקות קיר תקבלו הנחה על הכמות וכך תחסכו כסף רב. שנית, חשוב שתדעו את גודל ההדפסה על מנת שלא תשלמו יותר כסף. הדפסים גדולים יותר עולים יותר כסף מאשר הדפסים קטנים, מעבר לכך הדפסים קטנים קל להדפיס במהירות והם אינם לוקחים זמן רב ומוזילים את העלות. שלישית, עשו השוואת מחירים בין המתחרים השונים, ככל שתקבלו יותר כך תמצאו את ההצעה הזולה ביותר והמשתלמת עבורכם.