עיצוב חלל המגורים היא משימה לא קלה, להבדיל משאר חלקי הבית מדובר על חלל מרכזי אשר צריך להיות ייצוגי, נוח ולשדר אווירה נעימה ונינוחה. בנוסף לכך, תוסיפו את אפקט המדהים שהוא יוצר אצל האורחים ותבינו עד כמה תמונות לעיצוב החדר או המשרד משפיעים רבות עליכם ועל האורחים שלכם. רגע לפני שאתם מעצבים את הבית ובוחרים תמונות לעיצוב החדר או המשרד חשוב שתשימו לב לטיפים הבאים שיעזרו לכם לעצב את הבית בצורה חדשנית ולהכניס שיק לחללים שחסר בהם. באמצעות הטיפים הבאים תוכלו לשדרג את חלל הבית שלכם בצורה משמעותית ולא להיות כמו “העדר”.

טיפים לעיצוב חלל הבית באמצעות תמונות

התאימו את סגנון העיצוב לאישיותכם- חשוב שהתמונות לעיצוב החדר או המשרד יבטאו את אישיותכם ויעניקו לכם השראה וכן לאורחים המגיעים לביתכם. הימנעו מתמונות מטרידות כמו למשל צילומי עירום שונים אשר עשויים מצד אחד להרשים את האורחים שלכם אך מצד שני להטריד אותם. לכו על סגנון שאתם הכי מתחברים אליו ומשדר את האישיות שלכם הכי טוב שיש.

מקוריות היא שם המשחק- תהיו כמה שיותר מקוריים, במקום להיראות עוד חלל שדומה לעדר וכולל נופים שונים כמו מפלים, או נופים ירוקים והררים, תלו תמונות לחדר או למשרד מקוריות משלכם שאין אותם אצל אנשים אחרים בסלון או בשאר חדרי הבית. תוכלו לרכוש תמונות של יוצרים מתחילים או לקנות בתערוכות בוגרים באקדמיות לאומנות או מכירות פומביות. תמונות מקוריות ישדרגו לכם את חלל הבית בצורה משמעותית, כך שלא תהיו חלק מהעדר כמו שאתם רגילים לראות בבתים אחרים. תוכלו לקחת תמונות משפחתיות אשר נמצאות על השידה ולתלות אותן על הקיר שהן מדפסות על בד קנבס. הדפסת קאנבס בהתאמה אישית תגרום לכם לקבל יצירת מופת מלאת צבעים אשר תישאר לכם שנים רבות. תוכלו גם להדפיס את התמונה על פרספקט שקוף שיהיה ניתן להתקין אותו בתוך תיבת עץ ולשלבו בתאורה.

יצירת ניגוד ועניין- יש לבחור תמונות לחדר או למשרד זה יכול להיות תמונה אחת גדולה בצבעים מתונים, או כמה תמונות קטנות. באמצעות תמונה גדולה בהדפסת קאנבס בהתאמה אישית תוכלו ליצור תמונה מעניינת ומרתקת שתיצור ניגוד ועניין אצל האורחים שלכם. כמו כן, במקום תמונה אחת גדולה תוכלו לבחור כמה תמונות קטנות וליצור משחקי קומפוזיציה ייחודיות שתכניס לתמונה עניין וניגודיות ותמשוך את העין.

שילוב הצבע בחלל הבית- נסו ליצור שילוב בין הצבע של התמנה לשאר חלל הבית. תמונות לחדר או למשרד יכולות ליצור ניגוד או המשך לצבע הסלון שלכם. באמצעות הדפסת קאנבס בהתאמה אישית תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. תמונות צבעוניות יאזנו את חלל הבית במיוחד אם חדר המגורים שלכם הוא בגוונים של אפור או לבן.

חשיבות גודל החדר- רגע לפני שאתם תולים תמונות לחדר או למשרד, חשוב לקחת בחשבון את גודל החדר. אם יש לכם חלונות בקירות תמונות קטנות ועדינות יתאימו לקישוט ועיצוב החדר. זכרו תמיד שתמונות קטנות לא מתאימות לחלל גדול כמו הסלון או כל חלל אחר בבית. כמו כן, תמונות גדולות בצבעים כהים מאוד מקטינים את החדר קחו זאת בחשבון בעת עיצוב החדר.

בחירת מסגרת מרשימה לתמונה- בחירת מסגרת מרשימה תמונה היא דבר חשוב ביותר שאנו רוצים לעצב את חלל הבית שלנו. באמצעות תמונות לחדר או למשרד באמצעות הדפסת קאנבס בהתאמה אישית תוכלו להתגאות ביצירה שלכם. על המסגר להתאים לעיצוב של החדר שאתם תולים בו את התמונות, לכן יש צורך להשקיע ולחשוב טוב טוב בטרם בוחרים את התמונה המתאימה ותולים אותה.

אם תקפידו לשלב את כל האלמנטים שהוזכרו או לפחות כמה מהם, תראו עד כמה עיצוב הבית שלכם משתנה באופן מהותי מאשר עיצובים אחרים שקיימים. באמצעות תמונות לחדר או למשרד תוכלו לשנות כל חלל שאתם מעוניינים בקלות רבה ולשבור את השגרה המשעממת שאתם רגילים אליה.

תליית תמונות – כל מה שאתם צריכים לדעת
בחרתם תמונות לחדר או למשרד יופי, עכשיו צריך לתלות אותם. התייחסו אל חלל הבית שלכם ממש כמו למוזיאון, תלו את התמונות בהתאם לחלוקת הרהיטים, כלומר תמונות בפינת הבית ובגבהים שונים יראו על היצירתיות לשכם ויביעו לבאים חום וחיוניות מאשר תמונות אשר תלויות בקו ישר כמו שאנחנו מכירים. תשכחו מהסימטריה שאתם רגילים אליה שנים, בית עם תמונות ישרות הוא בית משעמם, לכן התמונות לא חייבות להיות כמו פלס ישרים אלא בגבהים שונים, כך תשברו את השגרה שאתם רגילים אליה ותכניסו שיק לבית.
עוד דרך נוספת לתליית התמונות שלכם היא הורדה מהעומס בחלל ולמה הכוונה? אם תליתם תמונה גדולה בהדפסת קאבנס בהתאמה אישית תוכלו לתלות לצדה תמונה קטנה יותר. כמו כן, חשוב שלא תצרפו את הקיר בתמונות רבות, העמסת תמונות על הקיר עלולה ליצור עומס לא נעים גם לעין.עוד דבר חשוב, שלא תפחדו להעז ולשנות, אל תהיו כמו העדר תעזו כמה שיותר ואל תחקו את השכנים שלכם היו מקוריים זה תמיד עובד.